SEO on turundusharu, mis keskendub orgaaniliste otsingumootorite tulemuste nähtavuse kasvatamisele. Ehk tulemustele mis ei ole reklaam, või sponsoreeritud tulemused. SEO hõlmab nii tehnilisi kui ka loovaid elemente, mis on vajalikud selleks, et parandada tulemusi, tõsta veebilehtede külastatavust ja otsingumootorite teadlikkust. SEO-l on mitmeid aspekte alates märksõnadest, mis on kuvatud lehekülje siseselt, kuni viisideni, kuidas teised leheküljed viitavad sinule internetis. Vahel on SEO põhimõte lihtsalt selle tagamises, et sinu lehekülg oleks üles ehitatud selliselt, et otsingumootorid seda mõistaks. SEO ei seisne ainult otsingumootorisõbraliku lehekülje üles ehitamises. See on ka lehekülje paremaks muutmine inimeste jaoks. Üritan kirjeldada SEO kõiki aspekte – alates terminite ja võtmesõnade leidmisest kuni infovoo liikluse loomiseni veebilehel, et muuta sinu veebileht sobivaks otsingumootoritele ning viidete ülesehitamine ja sinu lehe ainulaadse väärtuse turundamine.
Miks on minu kodulehele vaja SEO-d?
Suurem osa kodulehtede külastatavusest tuleb google otsingust. Olgugi, et sotsiaalmeedia ja muud tüüpi info liikumine võib tuua sinu veebilehele külastatavust, on otsingumootorid siiski peamised veebis navigeerimise meetodid suuremale osale internetikasutajatest. Otsingumoototorid on selles mõttes unikaalsed, et nad tagavad otsitud külastatavuse – inimesed otsivad seda, mida teie pakute. Otsingumootorid on tee ehitajad – otsingumootorid võivad ehitada teie koduleheni suure laia tee, kus käib palju inimesi või väikse metsaraja kus peale teie ei käi kedagi. Kui otsingumootorid teie veebilehte ei väärtusta, ei pea huvitavaks ja autoriteetseks, või ei lisa teie poolt pakutud sisu enda andmebaasi, siis jääte te ilma tuhandetest uutest huvilistest iga kuu.
Miks ei leia otsingumootorid minul veebilehte ilma SEO-ta?
Otsingumootorid on nutikad, kuid nad vajavad siiski abi. On olemas teatud piirid, mille raames otsingumootorid suudavad töötada. Samas, kui õige optimeeritus suudab luua võrgustiku tuhandete külastajate jaoks ning suurenenud tähelepanu saavutamiseks. Valed liigutused kodulehe optimeerimisel võivad teie kodulehe peita sügavale otsingutulemuste rägastikku, kus nähtavus on null. Lisaks sisu nähtavaks tegemisele aitab SEO ka upitada teid otsingutulemuste hulgas nii, et teie veebilehe sisu asub seal, kust teie tootest või teenusest huvitunu selle kõige suurema tõenäosusega üles leiab. Internetist on saamas aina konkurentsivõimelisem otsustamis- ja ostukeskkond ning need firmad, kes kasutavad SEO-d, saavad endale olulise eelise külastajate ja klientide püüdmisel.
Kas ma saan ise SEO-d teha?
Loomulikult, selleks SEOkool ju ongi. SEO maailm on keerukas, kuid suurem osa inimesi suudavad selle põhimõtteid kergesti mõista. Isegi minimaalsed teadmised võivad muuta palju. Tasuta SEO allikaid on laialt saadaval internetis sh ka selliseid nagu see siin. Kõige suurem kulu on sinu enda ajakulu. Sa pead lugema läbi väga palju materjale ja testima kümneid erinevaid lähenemisi enne kui mõistad mis töötab ja mis mitte. ( Või piisab kui keskendus SEOkooli pakutavatele kursustele ja materjalidele ning saad selle kõik ühest kohast kätte) Olenevalt aja hulgast, mida oled valmis panustama ning sinu valmisolekust õppida ja kodulehe keerukusest, võid sa siis otsustada, kas vajad eksperti enda eest neid asju tegema või mitte. Firmad, mis tegelevad SEO-ga erinevad suuresti. Mõnel on väga kitsale alale spetsialiseerunud teenuste hulk samas, kui teised pakuvad laiemat ja üldisemalt lähenemist. Igal juhul on hea, kui põhimõtetest on selge arusaam.
Notice: compact(): Undefined variable: limits in /home/seokliinik/domains/seokliinik.ee/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853
Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /home/seokliinik/domains/seokliinik.ee/public_html/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853